måndag 29 augusti 2011

tell me everything will be okay, before i fall

home sweet home
hej bloggen sitter och äter chips och mamma kom just upp med te, med massa honung i! känner mig inte jätte bra idag, skit trött, (vi dygnade sista natten i malmö) har ont i halsen, fryster hur mycket som helst, och har ätit en halv potatis till middag, har ingen apptit.. 
iaf så har jag haft en grym helg! torsdagen så kom vi fram på kvällen någon gång, gick ut och åt donken, fredag tävlade vi ju somsagt och gick skit bra, nytt personligt rekord med 6 cm! på kvällen gick vi ut och åt restaurang med klubben! lördagen drog jag och malin med oss calle, jonte och andreas på en shopping runda, köpte bara en väska och en tröja, men kan visa bilder typ ikväll, och så blev det pizzeria på kvällen, och sedan dygnade vi med calle, jonte och andreas, grymt rolig natt, massa film, massa mc donalds besök, och skräck historier! och direkt när jag kom hem i går vid 8 så satt hampus i min soffa och kolla tv med mamma, underbar är han! men nu ska jag kolla igenom min tyska läxa och sen sätta på mig mjukis kläder och ta bort sminket, blir tidig lägg dags i dag! så får se om jag skriver mer, puss så länge/ s

Inga kommentarer: