torsdag 27 oktober 2011

every rule I had you breakin'

sitter och taggar med Hampus för imorgon åker vi ju! äntligen, så detta blir nog sista inlägget denna helgen. och som tur är fick jag låna världens bästa Malins kamera för jag tappade ju min så den paja för några dagar sen.. så ni får massa bilder när vi är hemma igen! men iaf så va jag hos hos tandis idag och gjorde klart att jag skulle få räls både uppe och nere, känns bra men ändå inte. men får la bara tänka att mina tänder blir jätte fina sen! sen gick jag och mamma och handla köpte res godis och en tidning! sen drog jag till gården nu på kvällen och slog Hampus på fifa! grym är jag och nu kom jag precis hem, fixat lite det sista med packningen och ska snart sova, ska ju orkar upp en halv timme tidigare i morgon än vanligt, hehe. men jag kanske skriver imorgon eller något litet bild inlägg nu på kvällen, får se, puss så länge iaf



Inga kommentarer: