onsdag 2 november 2011

Får jag knyta dina skosnören så du inte faller för någon annan?

hej på er. ligger just nu i min säng och letar efter någon duktig som kan göra en blogg design till mig.. vill ju byta till blogg.se och hon som skulle göra min design är inte precis snabb.. så ska försöka hitta någon annan! kan ju betätta lite vad jag gjort idag, vaknade jämte världens finast kille klockan 8 av att min lilla syster försökte slå in min dörr.. men vi lyckades somna om och låg i sängen fram tills 11-12 sen gjorde vi iordning oss och drog till stationen där jag mötte malin och åkte till stan. fikade& shoppade lite, sen åkte vi även till allum för skulle se om halsbandet jag skulle köpte till hampus fanns där med det gjorde det inte.. så malins pappa körde oss hem, åt mysigas middagen med hennes familj och drog sedan ner till floda och träffade massamassa folk! men det blev för kallt och segt så jag drog hem till mig. kollat tv, fått massage av pappi, och spelat temple run på mammas mobil är la det jag gjort sen dess... så nu ska jag läsa lite bloggar så får vi se hur länge jag håller mig vaken..




Inga kommentarer: