tisdag 1 november 2011

you've got that smile, that only heaven can make.

fick en liten random kommentar på mitt förra inlägg

Anonym sa...


Vem e Rudolf Forsberg? Kommer inte ihåg var ja hitta namnet undrar bara om ni e släckt
&nej jag känner faktiskt inte till att det finns någon rudolf i min släkt, men min pappa heter Roger, om du tatt fel? 

godmorgon iaf bloggen, eller ja klockan är halv tre.. men jag sitter iaf redan färdig och på bra humör för att gå på bio med älsklingen. egentligen va det meningen att flera skulle gå, typ casper tom & malin också, men sen så kunde inte dom så då går jag och hampus själva. men det blir också mys! så han kommer snart hit så ska försöka hinna städa lite innan han kommer hit, för han ska sova här idag också. så u måste jag snabba mig lite så skriver senare, pussar på er! 

Inga kommentarer: